Min fredag började inte så himla bra, jag missade tåget och allt blev bara tokigt. Men den tog sig, å resten av dagen har faktiskt varit ganska bra! Jag hann göra klart projektspecen för ett delprojekt och har tagit tag i lite andra surdegar också. Jag kan verkligen unna mig helg med andra ord! En helg som förövrigt kommer att bli ganka lugn. I morgon ska jag hänga med Bella är tanken, kanske dricka ett glas vin och snacka strunt och exjobb. Å sen ska jag tvätta. Det är typ det. Skönt! 
 
 
En bild från när grisen var uppe hela helgen, hon som fick sin första fästing i veckan. Tur att det var Simon som hittade den  ..... 
 
 
Å här är en bild från ikväll. Jag är lätt uttråkad, men så kan det vara. Funderar på att lägga mig å läsa en stund! 
 
På måndag åker jag till Ängelholm och järnvägsskolan för en veckas utbildning i just järnvägsteknik. Det ska bli riktigt kul! Men först, helg! 
 

Kommentera

Publiceras ej