Så var vi inne i en ny månad. Oktober, en månad som jag brukar vara väldigt förtjust i. Både jag och min bror fyller år, och det är sådär höstmysigt med röda löv och lite regnrusk. Den här oktober har börjat på ett liknande sätt, även om hösten här nere inte har kommit lika långt som jag är van vid. Träden utanför mitt fönster är starkt gula, men de allra flesta löven sitter kvar på träden och lär göra det ett tag till. 
 
På jobbet går det framåt, jag lär mig sakta men säkert hur saker och ting fungerar och hur Trafikverket arbetar som beställare. Men det tar tid och kommer förmodligen dröja något år innan jag blir varm i kläderna! 
 
Idag ska jag och Bella på äventyr nere i stan, det blir kul! 
 


Jag hittade en gammal vän i tidningen idag, en kenyansk öl! 


Min nya fina klocka! 



Morgonens kaffekatastrof ... Men från den ljusa sidan så kan det ju bara bli bättre nu! 
 

Ha en fin lördag hörni! 

Kommentera

Publiceras ej