Det är gråa dagar i Stockholm denna första vecka i november. Inte så kallt, dryga 10 grader, men mulet och med ett ständigt hotande regn. Trots det har veckan börjat bra. Jag är pigg och glad efter en veckas umgänge med Simon och Lean och en riktigt härlig helg hemma i Vallen. Resten av denna vecka har vi sedan traineeaktiviteter här i Stockholm, det är alltid lika trevligt att hänga med det gänget! 
 
Förra veckan hann vi med tusen mycket, jag och Simon. Vi tittade på, och köpte tillslut, en soffa men vi hann också med att titta på sängar, tvmöbler och lite annat till nya lyan. Vi hann träffa vårt nya hunddagis, besöka Västerås och äta middag med gamla vänner, äta tapas med mina kollegor - och det kanske viktigaste - mysa i soffan till bra serier. Nu dröjer det dock tills nästa gång vi ses, och det gör lite ont i magen när jag tänker på det. Då blir det också en lite längre period, som tur är, eftersom jag ska praktisera uppe på regionkontoret i Luleå en vecka (om min planering går igenom). Helgen i Vallen var också väldigt givande, om än inte lika stressig. Vi har bakat i bagarstuga, ätit god mat, sett film och gått i skogen. Som vanligt alltså, alldeles lagom! Roligt att hela familjen kunde vara hemma också, det blir inte så ofta längre. Zantos och Lean tyckte också att det var riktigt roligt att träffas igen, de verkar komma bra överens. 

 












































Här är han, fluffet! ♥



Och här härjar dom i skogen 
 

Nej, nu ska jag bege mig ut på en liten promenad och sen krypa isäng och läsa i någon av mina nya böcker. Ha en fin vecka på er. Kram! 
 

Kommentera

Publiceras ej